Hakkımızda

“PROFESYONEL TESİS YÖNETİMİNDE 15 YILLIK TECRÜBE, UZMAN KADRO, GÜÇLÜ REFERANSLAR VE BİNLERCE MEMNUN MÜŞTERİ”

21.Yüzyılın sosyo-ekonomik ilişkiler düzeni, gelişen inşaat teknolojileri, tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de toplu yapılaşma (Konut Siteleri, Residence, Plaza, AVM,İş Merkezi) sürecini başlatmıştır. Ekonomik kalkınma ile birlikte İstanbul başta olmak üzere tüm şehirlerimizde toplu yapılaşma ve kentsel dönüşüm projeleri uygulanmakta, insanlarımız daha güvenli, daha temiz, daha sağlıklı, daha bakımlı, huzur içinde kendisini yenileyebileceği yaşam ve iş alanlarına kavuşmaktadır. Bu yaşam ve iş alanları bazen birkaç bloktan bazen onlarca hatta yüzlerce bloktan oluşmaktadır. Bu nedenle toplu yaşam ve iş alanlarının yönetim organizasyonu o kadar giriftleşmiştir ki; konusunda uzman kadroların verimli bir şekilde ve şeffaflık ilkeleri doğrultusunda ortak ihtiyaçları ve giderleri karşıladığı, verilen hizmetlerin çeşitliliği ve bu hizmetlerden yararlananların çokluğu yönünden küçük bir kent, verilen hizmetlerin mali boyutu yönünden orta ölçekli birçok ticari işletmenin yıllık cirosunu aşacak boyutlara gelmiştir. Toplu yapı yönetimi; detaylı bütçe, maliyet, hukuk, idare, insan kaynakları, halkla ilişkiler, satınalma, teknik hizmetler, peyzaj, denetim ve sosyal organizasyon bilgisi gerektiren işler yumağı haline gelmiş, fahri olarak seçilen yönetici veya yönetim kurullarından yada emekli kişilerin kendi çapında sunduğu hizmetlerden profesyonel şirketlerin organize ettiği büyük yapılar haline dönüşmüştür.

Bu sosyal dönüşümü fark eden ortaklarımızca 2006 yılında kurulan Alfamen Tesis Yönetimi;Profesyonel yönetim konusundaki tecrübesi, alanında yetişmiş uzman kadrosu, her toplu yapıya özgün farklı çözümler üreten butik hizmet anlayışı ile yaşam ve iş alanlarının ihtiyaç duyduğu temizlik, güvenlik, teknik bakım, bahçe bakımı, peyzaj, sosyal tesislerin işletilmesi, profesyonel satın alma, muhasebe, finans, hukuk, bütçe, halkla ilişkiler, web tabanlı yönetim sistemi, vb. tüm hizmetleri entegre, verimli, en az maliyetle, şeffaf ve hesap verilebilirlik anlayışı ile sunan ve hizmet verdiği toplu yapılarda kendisini kanıtlamış alanında uzman kişilerin oluşturduğu bir profesyonel tesis yönetim şirketidir.

Tesis Yönetimi; İnsan, mekân, hizmet ve teknoloji etkenlerini bütünleştirerek yapıların yaşam kalitesi ve kullanım kolaylıklarını arttıran bir hizmet mesleğidir. Ağır hizmetler olarak nitelendirilen hukuki, ticari ve teknik hizmetler yanında hafif hizmetler olarak kabul edilen güvenlik, temizlik, çevre zararlılarıyla mücadele gibi hizmetlere kadar bir yapının işleyişinde olması gereken hizmet yelpazesinin tamamını tedarik edip, verimli ve sürdürülebilir yönetilmesi için gerekli hizmetin taşınmaz mal sahiplerine sunulmasıdır.

NEDEN ALFAMEN TESİS YÖNETİMİ;

Malikler, enerjilerini ve zamanlarını bütünüyle asıl işlerine veya özel hayatlarına ayırabilecektir. Tesis Yönetimi, profesyonel yönetim şirketlerinin ana faaliyet konusudur. Alfamen Tesis Yönetimi; üzerine aldığı işi tam zamanlı ve profesyonel kadrolar ile yürüterek; maliyetleri optimum seviyeye indirme, yüksek standartta hizmet verme, müşteri memnuniyeti sağlama açısından rasyonel çözümler üretir. Sektörde geniş mukayese (benchmarking) olanağına sahip olduğu için hizmet ve hizmetin maliyetindeki değişim ve gelişimi yakından takip ederek işletme giderlerini optimize edebilmektedir. Birçok farklı kuruluşa da hizmet verdiğinden dolayı, müşterilerini sahip oldukları ölçek ekonomisinden yararlandırabilmekte, her proje için kendine özgü çözümler sunabilmektedir.

Alfamen Tesis Yönetimi’nin temel hedefi en az maliyetle en kaliteli hizmeti sunmak olduğu için, toplumda oluşan algının aksine profesyonel şirket maliyet arttırıcı bir unsur değil tam tersi işletme giderlerinde tasarrufa sağlayan bir gerekliliktir. Etkin gider planlaması, uzman kişilerce mal ve hizmet tedariki ve esnek istihdam çözümleri ile beklentileri üst seviyede karşılayabilir.

Alfamen Tesis Yönetimi, Yönetiminden sorumlu olduğu tesislerde gerekli asgari personeli bulundurmakta, özel günler ve olağanüstü durumlarda gerekli desteği merkezden sağlayarak personel giderlerini optimize etmektedir. Yüksek maliyetli uzman kadroları, müşavirleri merkez ofisinde istihdam ederek, part-time çözümlerle maliyetleri tüm tesislere paylaştırarak işletme giderlerini azaltmaktadır. Böylece; hem profesyonel uzman kadrolar eliyle hizmet sunulmakta, hem de en düşük maliyetlere katlanılmaktadır.

Alfamen Tesis Yönetimi,büyük maliyetlerle gerçekleştirilen ve büyük giderler ile işletilen modern ve akıllı tesislerin ömürlerinin uzatılması (planlı bakım sistemleri), performans düzeylerinin korunması, en düşük maliyetlerle çalıştırılması için (enerji tasarruf çalışmaları) , çağdaşve uzmanlık gerektiren tüm uygulamaları merkez ofisi destekli sağlayarak (web tabanlı tesis yönetimi ve teknik işletim programı (CAFM) ) şeffaf ve etkin bir yönetim sağlar.Teknolojinin sunduğu yenilikleri müşteri ile paylaşır. Tüm zaman ve enerjisini müşteri odaklı çözümler üreterek huzuru, konforu ve emniyeti arttırmak için harcar. İyi yönetimin öncelikle doğru tasarım ve planlamadan geçtiğinin bilincindedir. Her tesise ve projeye, butik, kendine özgü hukuki, mali, teknik ve yönetim tasarımları yaparak, müşterinin ihtiyaç ve beklentilerine uygun “tailormade’’ özel proje çözümleri sunar.